Job 63 van 197


Report this listing

Solliciteren



Aankoper


Functie

Ben jij een geboren regelaar met een scherp oog voor detail en een passie voor het beheren van aankoopprocessen? Dan ben jij misschien wel de persoon die we zoeken om ons team te versterken!

Jouw Rol:

Als Operationeel Aankoopbediende ben je verantwoordelijk voor het efficiënt beheren van de aankoopstroom over onze vestigingen heen. Je zorgt ervoor dat de juiste producten, in de juiste hoeveelheid, met de juiste specificaties en tegen de beste prijs worden aangekocht. Een typische dag in jouw rol omvat:

  • Analyseren van de behoeften van interne klanten met betrekking tot specificaties, kwaliteit en kwantiteit.
  • Onderhouden van contacten met leveranciers en opvragen van offertes.
  • Beheren van informatie in SAP.
  • Verwerken van bestelaanvragen tot aankooporders.
  • Opvolgen van leveringen en aanpassen van leverdata na ontvangst van orderbevestigingen.
  • Behandelen van verschillen tussen aankooporders en facturen.
  • Afhandelen van retourzendingen.
  • Samenwerken met interne collega's en externe leveranciers.
  • Formuleren van verbetervoorstellen, zoals volumeaankopen.
  • Bijdragen aan de evaluatie van leveranciers.

Jouw profiel

Wie ben jij?

  • Bachelor diploma in een logistieke of administratieve richting, of gelijkwaardig door ervaring.
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een operationele aankoopfunctie.
  • Ervaring met aankoopgesprekken en overtuigingskracht ten opzichte van leveranciers.
  • Nauwkeurig, communicatief vaardig (Nederlands en Engels) en hands-on.
  • Bekendheid met SAP is een pluspunt.
  • In staat om het hoofd koel te houden en nauwkeurig te blijven, zelfs in drukke situaties.
  • Bereidheid om ons team te versterken in een 4/5de dienstverband met een langetermijnbetrokkenheid
  • Streefcijfers van de aankopen bepalen en opvolgen
    De resultaten analyseren en het beleid bijsturen
  • Toezicht houden op de selectie van leveranciers en het toewijzen van opdrachten
  • Tussenkomen in een zone: Europees
  • De modaliteiten voor de opvolging van de leveranciers zodanig opstellen dat ontwikkeltrajecten kunnen worden voorgesteld
  • Tussenkomen in een zone: Nationaal
  • De procedures voor het aankoopbeleid van de onderneming uitwerken of aanpassen
  • Tussenkomen in een zone: Mondiaal
  • Een standaardlastenboek, een standaardcontract, een referentiecatalogus, ... uitwerken
    Technische ondersteuning bieden aan de aankoopdienst
  • De activiteiten van een dienst coördineren en acties ter ondersteuning van het personeelsbeheer uitvoeren (aanwerving, opleiding, ...)
  • Professionele informatie en reglementering opvolgen en actualiseren
  • Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen
  • Het strategisch beleid van een organisatie bepalen of helpen bepalen (investeringen, uitrustingen, specialisatie, ...)

Aanbod

Bedrijfsinfo

Dit bedrijf is gespecialiseerd in Orthopedische hulpmiddelen.


What's in it for you?

  • Een warm welkom in ons team, met een ontspannen werksfeer en leuke teamactiviteiten.
  • Een marktconform salaris dat past bij jouw ervaring en vaardigheden.
  • Een stabiele organisatie met een laag personeelsverloop en ruimte voor eigen inbreng.
  • Een no-nonsense aanpak waarbij je jezelf kunt zijn en waar openheid centraal staat.

Solliciteren

Unique Aalst
+32 (0)53 76 74 74

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht